Søg i denne blog

mandag den 19. oktober 2009

En herlig weekend!

I dag blev jeg hjemme fra skole og hyggede mig med John.
Havde brug for at sove længe og komme mig over weekendens strabadser. Vi havde besøg af Daniel fra torsdag til søndag og det var rigtig hyggeligt. I fredags var det min fødselsdag, så jeg stod op og lavede boller og varm kakao som vi fik til morgenmad mens jeg pakkede gaver op. Så tog vi en tur op til Frognerparken og så på alle de fine skulpturer. Det var rigtig koldt, men vi havde taget resten af kakaoen med på termo, så vi havde lidt at varme fingrene på.
Senere var vi ude og spiste herlig mad på en hyggelig Italiensk restaurant i Storgate.
Så gik vi hjem og koste os med film.

På lørdagen gik vi rundt i byen og så på alle folkene... Det er så sygt mange gademusikanter på Karl Johan på lørdage. Daniel fik købt lidt musik, og jeg fik set den nye Søstrene Grene butik.
Så gik vi hjem pyntede op med balloner og sån og så kom det masse folk. Det var utrolig hyggeligt. Senere på kvelden gik vi ud på Justisen...
På søndagen gik det op for mig at jeg næsten var millionær på pantflasker.. :D
Desværre skulle Daniel også hjem, så vi sagde farvel og John fulgte ham til bussen.. men det var super hygsomt at have besøg fra Danmark.
Efter lørdagen kørte både John og jeg den gode slacker-stil.. så vi fik ikke gjort så meget på søndagen. Desværre havde John en indlevering, så det endte med at han måtte sidde til halv 4 på natten.. Derfor var både han og jeg mega trætte når vi vågnede på morgenen i dag, og derfor besluttede jeg at skippe skolen for i dag.. så har jeg alligevel fået en slags mini-efterårsferie.. :)

- Og i dag bestilte vi billetter til Walking With Dinosaurs. Det er et show med fuld-størrelse dinosaur-robotter og jeg glæder mig rigtig meget til at se det.




2 kommentarer:

  1. høres ut som om du hadde en meget bra bursdagshelg :D DET E BRA! Eg og skippa kjemien idag, men kom til matten! :)

    SvarSlet
  2. hehe ja havde en god dag. :)
    -- er absolut svært at komme sig op til mandag-morgen kemi timen heh -_-

    SvarSlet