Søg i denne blog

onsdag den 17. november 2010

Lucky

I sidste uge var jeg på vej til skole, da jeg pludselig ser en lille firkantet skinnende dings som lå i snøen. Jeg tok den op, og skjønte etterhvert at det var et lille flash kort til et kamera. Det så ut til og tilhøre et ganske professionelt kamera, og når jeg vendte det om stod det et telefon nr. og et navn.
Jeg ringte opp nummeret, og kom igjennom til en fotobutik på Hamar (det er et sted temlig langt væk fra Oslo). Jeg fik forklaret at jeg havde funnet deres memorykort og sagde at jeg sagtens kunne sende dem det, hvis de bare sms'ede mig deres adresse. Det virkede for mig helt logisk :)

Regnede med at da var den sag ude af verden, men i dag fik jeg et fint julekort fra dem, hvori disse lå:


Har kun skrabet det første. Ingenting til nå, men hvem vet..

Min pointe, illustreret med et sitat fra "Dark Knight":
"We make our own luck":-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar