Søg i denne blog

søndag den 20. februar 2011

Chilling @ St. Hanshaugen

Lørdag dro vi til en liten café ved Bislett og mødte Bente, Peter og Geir, og spiste litt lunsj. Etterpå dro vi rundt på noen butikker. Blant annet en bok butikk som har en tegneserie avdeling i kjellern. Her fant jeg Blacksad nr. 3 som ellers har vært umulig å få tak i noen andre plasser, så det var kjempekult. Litt senere var vi i en annen bokbutikk hvor jeg kjøpte en kjempefin sopp bok på mammut salg.. Skal så drar med John på sopptur til høsten! hihi :-)
Når John og jeg kom hjem igjen måtte vi jobbe litt med skolearbeide, men etterpå lagde vi hjemmelagd hamburger og så på film, og litt senere lagde jeg blåbær pai etter John sin bestilling.. mmm den ble kjempegod. Var en veldig koselig dag.
I dag mødte vi Bente, Peter, Geir og Henriette på samme caféen som igår og spiste pizza lunsj. Det var kjempegode italienske pizzaer.. digg! mmm mange takk for mat Bente og Peter! :-)
Ellers har det også blitt en del skolearbeid i dag, men nå skal det være chill for resten av dagen hehe.. glæder meg til tokt med forskningsbåten i neste uke. Blir bra å komme litt ut fra biologisk institutt.. men får huske varme klær da hehe.. blogg følger i neste uke! ;-)


Lørdagens inkjøp


Blåbærpai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar