Søg i denne blog

lørdag den 26. marts 2011

Boksere @ Tryvann

I dag tok jeg meg en liten tur til Tryvann med Sine Helen og Tim fra bokseklubben. Det var strålende vær, og kjempe hyggeligt selskap, så det viste seg å bli en fantastisk bra dag i bakken. Vi kjøpte formiddagskort, så vi klarte å unngå for mye kø, som det ofte er der på lørdager. Da må jeg bare si tusen takk til Stine Helen og Tim for en kjempekul tur! Her er et par bilder fra dagen, bemærk i øvrigt den sykt fine luen som jeg har fått av snille Estelle som hun selv har strikket i "ferien" vår :-) Kuuult, min første hjemmestrikkede kles-ting! hehe..

Klikk på bildene for å få de større..














Når jeg kom hjem lå den en koselig overraskelse i posten fra Grimstad.
Det nye albummet til Bonamassa i delux limited edition!
Helt fantastisk bra er det, gleder meg masse til konserten i april.
tak Peter ^^



Ingen kommentarer:

Send en kommentar