Søg i denne blog

fredag den 20. august 2010

It's Always Sunny In Oslo

Sidste uke hadde vi Daniel på besøk. Det var veldig koseligt.. Vi chillede, så film og andre uintelligente ting, som fx. den ene dag hvor vi spillede det mest episke spil Jenka som noen noen gang har spilt - Ja, det var faktisk så awesome at der til sist stort set ikke var flere mulige brikker å ta av.. Hele spillet endte med at vi alle sammen stod og holdt vejret da John skulle ta en muligvis skæbnesvanger brikke ut av tårnet, da jeg kom til at slå benet ind i bordet så tårnet væltede.. antiklimaks lenge leve :-D
Vi dro også ut og drak en del øl.. En av dagene derpå var vi i Frognerparken for hvor vi plejede vores tømmermænd med engangs-grillpølser og dertilhørende..
En annen dag var vi på kino og se "Knight & Day", en helt allright og straight forward action komedie med Tom Cruise og Cameron Diaz.. jaja, den slags må man jo få med seg engang imellem...vel vel..
Det var en super chill uke og veldig godt å se Daniel, det var aaaalt for lenge siden :-)
Vi glæder os til neste gang..




Intelligent vurdering på højt nivå her!
SE PÅ DET EPISKE TÅRNET!




Frognerparken..


Pænt..






Forresten så har min mimosa plante vokset seg kææææmpe stor, tror jeg må ha en ny potte til den snart.. Og igår var der kommet masse blomster på den. Det var litt kult, for blomstene blomstrer kun i sån 1 dag eller noe, så jeg har kun set "avblomstrede" blomster til nå, men i går våknet jeg og så 5 blomster på den!
De er ganske fine små lilla kugle liknende dingser..


Mimosa



Nu starter skolen snart igen, faktisk på mandag d. 23. Så jeg skal nyte de sidste 3 dager med ferie innen da.
Det har vært en ganske allright ferie synes jeg, har gjort en hel masse og ingenting på en gang, og det er jo faktisk ikke så let når man tenker over det. I sommerferien har jeg oplevet pøsregn, sol, hagl, varme, kulde.. men uanset: It's Always Sunny in Oslo.

2 kommentarer:

  1. wohooooow, mimosaen din var jo kJEMPE FIN!!! :D

    SvarSlet
  2. Taak :D
    Det er fordi den har vært på ferie hos John's mor i sån halvanden måned.. Håper den ikke visner nå som den er tilbake i vor lejlighet hehe :P

    SvarSlet