Søg i denne blog

mandag den 16. april 2012

Godt&Blandet fra påsken og besøk av Johanne

I påskeferien dro jeg en liten tur til Danmark. Koste meg rigtig meget og slappet av med Johanne, Rasmus, Oscar, mor og Alex, og spiste god mad som mor kokkelurede til os :)

Selvom Oscar forsøkte å lære meg det, måtte jeg erkende at jeg nok aldrig bliver bedre end min 10-årige lillebror til FIFA..


Ikke altid let at have 2 storesøstre som hænger på en.. :P

En av dagene spiste vi Vietnamesiske forårsruller som Johanne og Rasmus havde lavet.
Det smagte super godt!

Onsdag aften rejste jeg tilbage til Oslo, og torsdag morgen tog vi afsted til Grimstad.
Her var det tid til mere avslapning og tid til å pleje den sykdommen vi hadde dratt på os hehe... Som altid fikk vi fantastisk mat som Bente lagde: påskelam med VERDENS BESTE GULLERØTTER!!!!!!!! :) nam nam nam!

En av dagene dro vi en tur til "Kollen"..

Når vi kom opp til Kollen fikk vi Solo, Kvikklunsj og appelsin  :)


Kult mega tre som vi så på vei ned :D
Bildene ble lidt preget av solen..

Mandag rejste vi hjem, og når jeg kom hjem var Johanne allerede kommet frem med bussen og sat og drak te med naboen :) Veldig koseligt å ha besøk! Vi spilte spil, var på impro teater, drak te og sludret, og så ville Johanne gerne hilse på Conan så vi passet han fra torsdag til søndag. Vi var ute og gå lange turer med han.. så kan man jo godt bli litt trøtt etterpå...
Sjarmetrolden har lurt seg inn unner teppet når Johanne skulle ta en lur på sofaen etter en av de lange gåturene..

Jaja, da har man kanskje fått en ny favorit? ;) hehehe...

Nå har Johanne dratt hjem, så nå er det tilbake til hverdagen igjen. Det er pensum å lese og essays og reviews som skal leveres.. Er bare litt unner to måneder til eksamen så nå er det bare å stå på til siste innspurten :) Jeg har i øvrigt søkt inn på masterstudie til høsten. Har søkt på linjen toksikologi. Glæder meg veeeldig mye :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar