Søg i denne blog

lørdag den 26. maj 2012

En dag på Huk

I torsdags var det 27 grader i Oslo, og etter et par hardcore dager på lesesalen trengte jeg en liten pause. Så jeg dro til stranden på Huk sammen med Ane, Thorbjørn og Trygve.
Det var helt syyyykt digg å ligge og slappe av der..



Ble til og med bading, og det var mye varmere enn man skulle trodd. Man kjente jo at det var litt kaldt om man dykket ned, men jeg tipper at det var runt 19 grader i overfladen.






Ane fant en liten krabbe..

Da ville Thorbjørn også fange en krabbe.. det gikk heller dårligt..


Etterhvert kom et lite cruise skip forbi :)


Ellers var det grilling, frisbee og lesing av tegneserier resten av dagen..


For en fantastisk dag. Nå gleder jeg meg endda mere til sommerferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar