Søg i denne blog

søndag den 13. maj 2012

Mor og Johannes alfabetiske Eksamens - & Rekreasjonspakke

Det finnes lite som er koseligere enn å finne en uventet pakke i posten.. Eller i mit tilfelle en pakkelapp. Lørdag morgen gik jeg ned på posthuset for å hente pakken min, og må si at jeg ble ganske overrasket når postmannen ga meg dette monster av en pakke.


Ikke bare var den stor, men tung var den også. Jeg lurte veeeldig på hva som var inne i den.
Kunne jo se at den var sendt fra Danmark.

Innholdet var MASSE godt fra Johanne og Mor.
Jeg hadde fått tilsendt min helt egen "Alfabetiske Eksamens - & Rekreations pakke"

Vedlagt var en alfabetisert liste over pakkens innhold.
Det var alt fra godteri, kjeks, og knekkebrød til leggings, ansiktsmaske, bodylotion og musik.

Men det beste av det hele var denne lille boksen:


TUSIND TAK FOR VERDENS BEDSTE START PÅ DAGEN! <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar