Søg i denne blog

torsdag den 22. oktober 2009

Who Watches the Watchmen?

I dag har jeg haft en fin dag.
Startede på skolen rundt 12 og sad og lavede biologi kollokvier. Bagefter havde vi biologi forelæsning om virveldyr. Forelæseren snakkede en del om fisk og hajer, og det var rigtig spænnende.
Så kørte jeg hjem og ryddede op, vaskede tøj, støvsugede og vaskede gulvet.. phew.. nu er her altså virkelig rent! :)
John har projekt på skolen i denne uge, så han havde først fri kl. 19. Så jeg lavede oksekødssuppe til han kom hjem... det er jo så koldt udenfor, så jeg synes det var godt med noget varmt.
Så satte vi os i sofaen og spiste is til dessert, og så på den nye Watchmen blu-ray som jeg fik af far til min fødselsdag. Den film er jo bare helt genial... og ret filosofisk også.

Nu glæder jeg mig til i morgen hvor vi skal til Grimstad og besøge Johns forældre, og spise masser af sopp som de har plukket på sopp-tur. Det kommer til at blive rigtig hyggeligt. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar