Søg i denne blog

tirsdag den 27. oktober 2009

Smilende Græskar-Fjæs

"When witches go riding,
and black cats are seen,
the moon laughs and whispers;
‘tis near Halloween."

I dag var jeg på skolen læææænge fordi vi havde laboratorie øvelser som først sluttede kl. 18.00.
Da jeg kom ud fra biologi bygningen var jeg faktisk utrolig overrasket over hvor mørkt det var.. klokken kunne sikkert ligeså godt have været 23... Ja ja.. tager vel lidt tid at vænne sig væk fra sommer lyset... Jeg mødte John i butikken hvor vi købte ind til middagen.. Så så jeg at de havde græskar, og fik pludselig lyst til at lave en græskar-mand. Det plejede Johanne og jeg altid at gøre når vi var mindre. Så jeg købte et lille græskar til at udhule. Da vi kom hjem og havde spist middag gik jeg til værks med kniv og ske (til at udhule græskaret med). Så skar jeg et vampyr ansigt.. men han skulle jo være lidt hyggelig at se på, så han fik en glad mund :)

Her er resultatet:


2 kommentarer: