Søg i denne blog

torsdag den 4. februar 2010

Anne Balboa

I dag dro jeg på skolen rundt 12, og gjorde MBV1010 kollokvier. Etterpå var det forelæsning om brunalger. I morgen på labben skal vi se på alger i mikroskop.. Ikke brunalger da, men en anden type som vi hadde om i sidste uke. Etter labben skal jeg på et sån "economic experiment".. Det er et eksperiment som jeg har meldt mig på, så skal man sitte og snakke i en time, og så får man betalt mindst 100 kr. for det, så det er jo en let måte å tjene lidt penger på.
I dag fikk jeg også resultatet av biologi konten. Det var helt fantastisk å endelig få resultatet efter å ha ventet i over to uker på det. Fikk en C, og det var jo helt greit syntes jeg (C = 7 på den danske skala!).. men men, nu kan jeg ihvertfald lægge det bak mig.

I dag har jeg også vært på boksetræning i OSI bokseklubben, og det var utrolig hårdt, men også helt fantastisk morsomt. God træning! Sån som man glæder sig til fordi det faktisk er GØY!.. ikke som å løpe på et teit løpebånd i en halv time.. herregud det er så kjipt!
Treneren var den stereotypiske boksetræner som man altid ser på film, men han var helt utrolig dygtig og flink til at coache. Når man har vært på det første kurs så kan man få sparre med andre folk, og det ser jeg frem til for det virker udfordrende og morsomt... men.. må nok lære "the basics" først så jeg ikke kommer galt afsted :)

Da jeg kom hjem fra boksing lagde John mat til os, og så så vi på en hai dokumentar som John havde foræret mig igår fordi han vet at jeg DIGGER haier. Han er så søt og gavmild og den beste kæreste noensinde! :D

Så har vi også fået Conan på besøg, og vi skal passe ham helt til d. 10. JUBII!
Det er bare det bedste at komme hjem til en ellers tom lejlighet, og så står der en liten klump på gulvet og jubler og er glad for at se en. :)

Nu er jeg helt utmattet og trøtt efter boksetræningen så nu skal jeg gå og lægge mig. Tænker jeg kommer til at sove før mit hoved rammer puten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar