Søg i denne blog

søndag den 19. september 2010

Viva LAS VEGAS!

Fredag var det Las Vegas tema fest på RF kjellern, så vi dro dit og mødte bio-banden. Alle var fint påklædt og det var spilleborde med black jack, roulette og poker.. Når vi kom fik vi noen jetonner og spille for, så kunne man vinde øl ved spille bordene. Dersom man ville kunne man også bli "viet" av Elvis i bedste Las Vegas stil..

Litt bilder fra RF:



Meg og Astri


Dette var et veldig intelligent bilde av Jon og Anders som jeg bare måtte ha med!



Håvard og John med jetonner...


Estelle og en som kanskje er meg..


Meg, Astri, Anders, Estelle og Marie.. og et mindre øltårn..


Søte Ella..

Omkring tiden hvor den siste tbane gik til byen dro vi til Majorstuen hvor vi mødte Geir og noen av hans kompisser fra jobb på Mikrobryggeriet. De stengte desværre akkurat når vi kom i 01 tiden, så vi stakk ned til Babylon bar og drak overdrevet mange øl som Geir spenderte på os. (Tak Geir!)
Da klokken ble 04 ble vi kastet ut, men vi måtte ha litt mat før vi stakk og la os, så vi gik til Sonny's hvor Geir forgæves forsøkte å bestille mat på norsk/indisk.. PINLIGT!.. men morsomt og!
Da vi kom hjem hoppet jeg rett i seng..  Veldig bra kveld..
Neste dag stod vi op kl. 10 fordi vi skulle hjelpe Geir med å hente alle sine ting som skulle flyttes ind i den nye lejlighet... Da vi kom hjem igen kl 17 dro John til noen kompisser fra skolen for å jobbe litt med skolearbejd, mens jeg tok en rolig kveld med Conan.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar