Søg i denne blog

torsdag den 8. juli 2010

Kveldstur til Dømmesmoen, Groos og chill med frisbee

Forleden dag efter middagsmaden tog John og jeg en cykeltur til Dømmesmoen. Der står en stor gammel og meget hul eik/eg. Den var var meget stor og gammel, og på trods af at den var hul indeni så voksede den fortsat ubesværet.
 (klikk på bildene for å se dem større)
Den store hule eik/eg

I nærheden var en udkigspost som vi gik op til. Der var udsigt helt til havet og over hele Grimstad.




Udsigt fra posten.

Bagefter cyklede vi en tur til Groos hvor jeg badede lidt. Solen var gået ned, og vandet var ikke helt sydenvarmt, så det var en smule koldt, men meget dejligt når man først kom i. Vandet var meget klart og der var meget liv under vand. Jeg fandt også nogle små eremit krebs som jeg lagde op på badebroen så John kunne se på dem. :)






Efter badeturen var vi trøtte, så vi kørte hjem og drak varm kakao, jeg så "Chihiro og Heksene" og John fik spillet litt computer inden vi la os.

Dagen efter tog vi igen en tur til Groos, hvor vi mødtes med hele gjengen og spillede frisbee. Først kastede vi bare lidt til hinanden, men efter en stund lagde vi teams og bane og spilte Ultimate. Det er et holdspil med frisbee hvor man skal score ved at gribe frisbee'en inde i sit eget målområde. Det var utrolig morsomt og et bra alternativ til fotball.

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar