Søg i denne blog

mandag den 22. marts 2010

Eksamenshelg...

Denne helg har vært ganske preget av eksamenslesning. Fredag efter laboratorieøvelserne (hvor vi dissikerte sø krebs) dro jeg til nith hvor John sat og spilte MTG. Så sat jeg der til kl. 18 og leste på alger og gjorde opgaver.
Etterpå dro vi hjem og spiste litt, og senere kom Alex og så film. Kl. 24.00 overrasket vi han med bløtkake og presang. På lørdagen sat jeg og leste mere alger, mens John var til årsmøte på skolen. På kvelden dro vi og spiste på en fantastisk thai/kina resturant som ligger i nabolaget.
Så dro vi til Bar Babylon og mødte Alex og Anders og et par andre folk, og fejret Alex. Det var ganske koseligt der. På søndagen var det orakeltjeneste på skolen med alger og moser, hvor lærene var der og man kunne stille spørgsmål. Først sat jeg litt hjemme og jobbet, men i 14 tiden dro jeg til skolen. Det var et veldig bra initiativ, og der var mange folk der. kl. 17.30 klarte jeg ikke å koncentrere meg mere så jeg dro hjem til John og spiste middag og så lidt på tv serien Lost. Etterpå sat jeg og leste på alger og tegnet livssykluser til kl. 23 og da var jeg ganske træt, men vi så et par episoder til av Lost og så måtte jeg kaste håndlædet i ringen og gå i seng.
I dag har jeg også lest lest lest, og John har øvet med meg, med nogle "pugge-kort" som jeg har lagd.
Tror snart ikke min hjerne klarer mere alger og moser, og jeg gleder meg skikkelig til å få eksamen overstått i morgen. Så fikk vi akkurat Conan på besøg og det var KOSELIGT! :-)
Så skal vi passe ham et par dage, egentlig trengte vi ikke og passe ham allikavel, men vi fik lov til det fordi.. hihi
På onsdag skal jeg få min opgave i exphil som jeg tenkte og begynne på i påskeferien. Det skal bli skikkelig godt med ferie. Weeee!
Nu skal jeg gå og lage middag til os, nom nom nom...

John + meg
Vi ble en liten gjeng på Babylon til slut.
Bursdagsbarnet Alex og Anders


Søndag stod den på eksamenslesning på Blindern.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar