Søg i denne blog

torsdag den 25. marts 2010

Påsken er på vej..

I tirsdags var det eksamensdag, og jeg var skikkelig nervøs når jeg sat hjemme et par timer innen og ventet..
Jeg ved egentlig ikke helt hvordan det gik. Tror det gik veldig bra på de fleste opgaver, men ikke så bra på noen andre. Uanset så var det ganske godt å få det overstått. Etter eksamen som sluttet kl. 18 sat en del folk fra klassen på bio bygget og koste sig, og var glade for at det var påskeferie. Jeg gik med de og tok en pils.. Rundt 20-21 tiden dro jeg hjem. Jeg hadde egentlig følt meg helt fin hele dagen, men når jeg satte meg på trikken så mærket jeg at jeg var skikkelig øm i hele kroppen, og i ryggen. Når jeg kom hjem hadde det utviklet seg til feber. Så lå jeg på sofaen og så E.T. og var ynkelig!.. Sov ganske dårligt, men når jeg våknet hadde jeg ikke feber lengere. Veldig rart. Influensa på 1/4 dag! Hva skjer med det?

Var fortsat litt shakey når jeg våknet da, men jeg dro meg på skolen og hadde exphil seminar gruppe hvor jeg skulle få utlevert min semester opgave, som jeg har planlagt å begynne på i ferien.
Så dro jeg hjem og John lagde middag til os lidt senere, og da følte jeg meg egentlig ganske bra. Conan var også skikkelig flink til å muntre meg op. På kvelden kom Alex, Anders, Are og Kristina og spilte rollespil, det gik ok, og vi sluttet tidligt. Det var nok ganske bra for min del jaffal, var temmelig ør i hovedet til slut.
Og så fik jeg også gækkebrev fra mor igår. Det var ikke så vanskeligt å gætte at det var hende, for jeg kunne genkende hendes håndskrift. Men uanset så DIGGER jeg å få brev i posten. Det er det bedste! Det er så sjældent at folk sender brev lengere. De bruker vel heller email. Men der er noe charmerende og nostalgisk ved brevpost synes jeg da. Fik også brev fra moster Ida i sidste uke. Når man åbner postkassen og forventer at det bare skal ligge regninger og reklamer så er det altså en koselig overraskelse med brev.

I dag var jeg helt frisk. Imens John var på skolen så fikk jeg ryddet og gået tur med bisken. Det er så hyggeligt når vi passer ham. Nå ligger han i sofaen og slenger seg på et teppe. Han får bare lov å ligge på teppet, for ellers lager han merker på sofaen.. fy fy!
Men i kveld skal han hjem. Vi skal alle op til Geir og Anne og spise mat og se på film. Det kommer til å bli skikkelig koseligt, så jeg gleder meg.

Her er noen bilder fra de sidste par dager...

Conan insisterede på og ligge på fanget til John :)


Ah behagelig arm...

Gækkebrev fra mutti...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar