Søg i denne blog

onsdag den 17. marts 2010

Sløv Onsdag

I dag dro jeg på skolen tidligt for å ha lab. Vi skulle se på vores gjærceller fra siste lab, og fikse nye petri skåler med bakterier. Jeg synes egentlig det er ganske morsomt å jobbe på labben jeg. Mange biologer jobber jo på lab hver dag. Når vi var færdige kl. 10 dro jeg hjem til John som er syk, stakkels.
Så fik vi ham anrettet i sofaen med dyne og pute hvor han lå og så på film mens jeg lagde varm sjokolade til han. Synes synd på han, det er altid han som blir syk og aldrig meg. Dersom det var muligt kunne jeg godt ha tatt lidt av hans sykdom, så han kunne bli frisk litt hurtigere.
Etter vi hadde set Man On the Moon så gjorde jeg min labrapport og jobbet lidt med skolearbejde...
Nå holder jeg på å lage oksekjøttsuppe til den syke gutt, håber det hjelper lite gran. Jeg lagde den suppe i helgen også, hvor den ble et hit, og i dag ville John ha den igjen. Jeg liker når folk liker det mat jeg lager, da er det kjempe morro og holde på i kjøkkenet! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar