Søg i denne blog

onsdag den 9. juni 2010

BIO Finito Party

I går var det sidste eksamen før sommerferien. Jeg følte ikke at jeg hadde fått nok tid til å øve, etter å ha prioritert lesningen til MBV1010. Jeg var klar på at dersom jeg ikke kunne svare på spørsmålene så ville jeg trække meg fra eksamen og ta konten i august. Når jeg kom på skolen viste det seg at der var ganske mange andre som hadde det på samme måte. Da jeg så spørsmålene tenkte jeg at det kanskje skulle gå bra. Jeg fik svaret litt til de fleste spørsmål og endte med en OK følelse etter eksamen. Får bare vente og se på resultatet. Uanset var det vanskeligt å ikke være glad, for dette var sidste eksamen i dette semester, og hele bio gjengen skulle fejre. Vi dro til Peppes i Nydalen først og spiste middag. Vi hadde masse sån gratis kuponger og fik alle student rabat så det ble ganske overkommeligt med priserne. Stakkels tjener siger jeg bare, ikke let å tilfredsstille 25 skrikende studenter som alle vil ha øl, brus og pizza på en gang.. men det gik nok fint alligevel... Etter et par timer dro vi, og da kunne resten av gjestene få litt fred.
Da stakk vi til Bjølsen hvor vi hadde vors hos Line. Det var kjempe hyggeligt og festligt. Etter noen timer der besluttet vi os for å dra ut. Det var tross alt tirsdag, så vi kunne ikke være der hele natten. Selvom det var tirsdag så fant vi et utested ved Rockefeller som holdt åpent til 03. Så vi dro dit og der varede festen til folk ikke gad mere. Jeg var hjemme rundt 02.30 og listede meg ind, for jeg vidste at John lå og sov og skulle ha mundtlig fremføring neste dag. Jeg kom meg i seng uten å vekke ham og faldt i søvn med en gang. For en koselig dag med bio-gjengen. :-D





 Anne med en "lille" brus
Ane med en meget stor brus..



 


Estelle, Thorbjørn og Marie

Bio bordet..
 
Det var noget med at folde armene og så ta dem over hovedet..? :-)
 
Vors på Bjølsen..

En tur på "Luna Park"

 
Mari, Thorbjørn og Hugo aka gangster squad :-P


4 kommentarer:

  1. hahahaha, konge bilder! ein veldig bra kveld :D

    SvarSlet
  2. Hehe ja, det var en skikkelig bra kveld.. :D

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud bassim. :D Du fortjener endelig at have fået sommerferie!

    SvarSlet
  4. Hehe tak mulle ;)
    Det var også rigtig hyggeligt.

    SvarSlet