Søg i denne blog

torsdag den 10. juni 2010

Sommerferie @ Last!

Jeg var jo til sidste eksamen i tirsdags, men John hadde fortsat en eksamen i dag før han fik sommerferie. Jeg hadde laget en god eksamens niste til han igår så han slap og tenke på det, og så han hadde noe og spise og drikke på eksamen. Etter John sin eksamen var det skikkelig godt at vi begge hadde sommerferie. Derfor besluttet vi å gå og spise, på en awesome kina resturant som ligger nede i gaden hvor vi bor, for at fejre det. De har skikkelig hurtig betjening, man får maten med en gang og det smakte virkelig godt.

I kveld skal vi bare chille og kose os. Det bliver ikke alt for sent for meg da, siden jeg skal op på feltkurs i morgen. Selvom feltkursene er obligatoriske så glæder jeg meg litt til det. Jeg tror det skal blive spænende og koseligt. Dette første kurs er i Drøbak og er mest fokusert på marine dyr og planter. Det bliver nogle ganske intense dager, tidligt op, ut i felten og så labarbejd senere.. men som sagt så glæder jeg meg. Rejser i morgen (veldig tidligt) og kommer først hjem sent mandag kveld. I mellemtiden skal John få besøk av Bente og Peter som skal på Norwegian Wood her i Oslo. Vel, nå er det på tide og kaste seg på sofaen, for det er sånt man kan når man har sommerferie :-D

John er skikkelig flink til å spise med pinde!

2 kommentarer:

  1. ih hehe hvor dejligt :) hvad er norwegian woods? :S

    SvarSlet
  2. Det er en musik festival her i Oslo.. Hvor bl.a. Mark Knopfler skal spille i år ;) hehehe

    SvarSlet