Søg i denne blog

onsdag den 2. juni 2010

Horror-eksamen overstått!

Nu har det været lidt tyndt med blog indlæg på det seneste. Det skyldes at jeg har haft meget meget travelt med læsningen i de sidste 2 uger. Ud over en kort pause sidste tirsdag hvor vi var til koncert, har hverdagen ikke handlet om så meget andet end læsning. Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har haft det så psykisk OG fysisk dårligt over at skulle til eksamen som jeg havde over denne eksamen i MBV1010 (cellebiologi og genetik). Mandag aften havde jeg faktisk feber og hele tirsdag var jeg bare slap og nedtrykt. I dag, onsdag d. 02. var det så den skæbnesvangre dag hvor eksamen skulle være. Jeg gik rastløs rundt hele morgenen og klarte ikke å sitte stille. Jeg cyklede op til skolen og prøvede at tenke på noe annet og tvinge mig selv til at lytte til melodierne fra Jack Johnsons album "Inaudiable Melodies".. Det hjalp lidt på nerverne. Da jeg kom ind i eksamenslokalet, satte mig ned, og så opgaverne var det ganske lettende. Jeg havde frygtet at jeg skulle sitte mig og se på opgaverne og ikke føle at jeg kunne svare på en eneste ting. Det var ikke tilfældet. Det var ganske intense 3 timer, men på slutningen af eksamen sad jeg med en følelse af at det jeg havde skrevet var nogenlunde okay. Det er alligevel for tidligt at vide om det gik godt eller ikke, men jeg får bare vente og se.
Uanset er det virkelig dejligt at denne horror-eksamen er overstået, så nu kan jeg fokusere lidt på næste eksamen som er d. 8. i BIO1200 (biologisk mangfold).
... Og imens titter solen frem fra skyerne..
JEG GLÆDER MEG TIL SOMMERFERIEN!



2 kommentarer:

  1. gleder meg så SINNSYKT til sommerferie jeg og!!!

    SvarSlet
  2. Aw ja, det skal bli så godt.. Ville bare ønske at jeg kunne wrap my mind om alt pensum til BIO1200... Stoffet om marine invertebrater ligger godt nok langt væk i min hjerne!

    SvarSlet