Søg i denne blog

mandag den 7. juni 2010

A Storm Is Coming

Sidste eksamen inden sommerferien er i morgen i BIO1200. Vil ikke akkurat si at jeg har en god magefølelse, men håper jeg skal kunne klare å svare på spørsmålene.
Da må det bære eller briste. Uanset skal det bli digg med sommerferie, og der er jo en liten stund til resultatene fra eksamen kommer, så i den tid kan jeg slappe av og prøve ikke å tenke på at der er en chance for at jeg ikke står. :-) Efter eksamen skal jeg med en del af de andre fra biologi klassen på Peppes, og etter det blir det vel feiring av veloverstått semester. Bare et halvt døgn mere med stress..
Her er et bilde fra himmelen utenfor altanen i går. Har hørt at når det er rødt på himmelen så skal det bli fint vejr neste dag. Får håpe at det blir stilhed ETTER (eksamens)stormen :-) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar