Søg i denne blog

tirsdag den 1. december 2009

Trivelig Tirsdag

Igår var eksamensdag i BIO1000. Jeg tror det gik okay. Håber ihvertfald på at jeg består :D
Så i dag skulle jeg bare kose mig hjemme og ikke gøre nogen ting!
John og jeg sov længe, stod op og spiste sammen. Så så vi på Merlin. Det er en serie som foregår i Camelot, mens Arthur og Merlin er unge.
Bagefter skulle John jobbe lidt med sin skole indlevering, så jeg satte mig og begyndte at spille et spil på computeren som hedder Vampire: Bloodlines. Der spiller man som en vampyr som skal overleve i verden. Det var for at komme lidt i stemning til et Vampyr rollespil der hedder Vampire: The Masquerade, som John og jeg skal spille sammen med Alex og Anders. Da jeg havde spillet lidt computer (noget jeg ikke har gjort i laaaang tid) begyndte jeg at tegne min karakter til spillet. Han skal være en asiatisk fyr som er stum. En dag vågner han med amnesia og kan ikke huske noget om sin fortid, men selvom han ikke kan huske noget, så føler han sig alligevel anderledes end før.. Der er født et monster inde i ham (han er blevet til en vampyr) :)
Senere lavede John middag til os, og så så vi på How I Met Your Mother.

Der er blevet sat et svært juletræ med lys op på Universitetspladsen, og der har de også sat doneringsbokse. Derfor samlede alt vores gamle tøj som vi ikke bruger længere og donere det til dem som er mindre heldige end os. Det blev til to poser fyldt med tøj. Så tog vi poserne og et par skøjter og gik ned på Universitetspladsen for at give det væk. Da vi havde doneret tøjet gik vi over på skøjtebanen og så skøjtede jeg lidt på Johns hockey-skøjter. Jeg var skøjtede helt alene på isen mens John kiggede på. Det var sjovt, men også lidt koldt.

Nu er vi kommet hjem i varmen igen, og skal se en film inden vi skal sove.
For en trivelig tirsdag!

Donerer tøj til de mindre heldige.

John foran det store juletræ


På glat is!


Chillede lidt i en sne dynge efter skøjtningen :D


1 kommentar: