Søg i denne blog

søndag den 29. november 2009

Før-Jul Jul...

Sidste weekendt da vi var i Danmark købte vi en 2,2 kg. kamsteg.. Derfor besluttede vi os for at holde før-jul. I fredags lavede jeg ris a la mande, og begyndte egentlig at stresse lidt, for jeg skal jo til biologi eksamen på mandag, men men... tænkte det var okay med én fridag... kan jo ikke bare læse hele tiden, så ville min hjerne nok eksplodere eller sådan noget -_-
Om lørdagen John og jeg ned til Søstrene Grene for at købe pakker til pakkelegen som vi skulle ha senere. Da vi kom gjorde jeg lidt biologi, men da kl. nærmede sig halv 16 skulle jeg igang med at lave stegen. Jeg havde haft ringet til moster Mie for at få hjælp til hvordan den skulle laves, og heldigvis blev den bare perfekt! :D omkring halv 18 kom Alex, Anders, Simon og Kristina, og Are kom også forbi og sagde hej. Så spiste vi maden. Til stegen havde jeg selvfølgelig også lavet søde kartofler, hvide kartofler, rødkål, brun sovs, tyttebær syltetøj og syltede agurker. Det var lidt hektisk til sidst da alt blev færdigt på samme tid, men det gik fint og det smagte nice!

Efter vi havde spist ryddede vi væk så vi kunne spise desserten: Ris a la mande med kirsebær kompot :D Det var digg.. og jeg fik mandelen.. muahahaha
Så ryddede vi bordet til pakkeleg. Det var morsomt, og jeg vandt 3 pakker :)

Bagefter spillede vi rollespil til kl. 01.. Da gik Simon og Kristina hjem.. så sad vi bare og hang og pludselig var kl. 03.30!
Vel, det var en mega hyggelig aften.. og nu må jeg hellere komme videre med mit biologi.. eksamen i morgen.. pheeew


Ingen kommentarer:

Send en kommentar