Søg i denne blog

onsdag den 11. november 2009

Rollespil

I dag begyndte vi at spille rollespil med en historie som jeg havde lavet, og hvor jeg styrede spillet. Det var utrolig morsomt at prøve, især fordi alle spillede deres karakter utrolig godt.
Jeg var lidt nervøs i starten, men da vi kom igang føltes det mere og mere naturligt at være spilmester. Jeg har nok stadig en del at lære med tanke på reglerne, men heldigvis hjalp John mig lidt med det. Jeg havde forberedt mig temmelig godt, med tanke på historien, områderne og omgivelserne, men det er jo ikke til at vide hvad spillerne finder på at gøre i spillet, så der var en del ting som jeg måtte improvisere. Det gik uanset fint og det virkede som om alle synes det var sjovt at spille, hvilket jo var målet. Glæder mig ihvertfald til næste gang hvor jeg har flere monstre og løjer planlagt til spillerene.
En anden ting som var sweet var at Kristina havde med sig min guitar som hun har haft lånt siden i sommers.. Det var super at få den igen, og begyndte at spille en masse.. har savnet den masse på det sidste så nu skal jeg spille masse guitar de næste par dage og fejre at den er kommet hjem igen :D
I morgen skal jeg holde film-aften med et par tøser fra klassen hvor vi skal se "Year One" med Jack Black.. den ser mega sjov ud så det glæder jeg mig også rigtig meget til.
Plus at i morgen skal vi passe Conan, hunden til Geir.. Den er så sød og vi skal passe ham hele weekenden. Så da skal vi ud på tur og kaste pinde og kastanjer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar