Søg i denne blog

fredag den 13. november 2009

Ribeiro og Wiksén's Juleværksted... Tja...

I dag skulle John og jeg have juleværksted. Jeg stod op og gik en laaang tur med Conan og købte morgenbrød på vejen hjem. Da jeg kom hjem stod John op og vi spiste morgenmad sammen. Det var dejligt at have fri fra skolen og spise morgenmad sammen. SÅ var det tid til at hente julesagerne frem fra kælderen. Jeg havde glædet mig i over en uge til at gå og pusle og hygge os og bage julekager og hænge julepynt op... meeen.. da vi kom ned til kælderdøren var der noget galt med låsen så vi kunne slet ikke komme ned i kælderen og hente alt julepynten.. :-/Heldigvis havde vi lidt julepynt som ikke lå i kælderen som vi kunne hænge op. Så tog vi Conan med og gik vi en tur ned på Johns skole fordi han skulle forberede nogle ting til en spildag som er i morgen. På vejen hjem gik vi forbi en chokobolle fabrik på grunaløkka hvor vi købte awesome strasiatella kokosboller. De var vildt gode.. og så købte vi ind til at bage nogen julekager. Da vi kom hjem så vi Løvernes Konge. Det er bare den bedste Disney film nogensinde. Så gik vi ned på en lille Vietnamesisk restaurant og spiste middag. Den ligger i enden af Torggate. De har utrolig god mad, priserne er små og portionerne er store. Det har sneet lidt hele dagen i dag, men imens vi sad på restauranten
begyndte det at tage til. Så sad vi der og så ud på sneen som fløj forbi. Da vi kom hjem var det
rigtig hyggeligt at Conan var så glad for at se os. Han hoppede op og ned og peb og logrede med halen.
Nu skal jeg se på film sammen med John og Conan :)


John fik indbagte kongerejer i sursød sovs. :)

Conan i sofaen, klar til leg :)



4 kommentarer:

  1. Whaat? No mention om kem det va så introduserte dokker te Da Lat? ;P

    SvarSlet
  2. Hehe.. Joda Anders.. du er så flink. ;)

    SvarSlet
  3. hihi... skrev akkurat til Geir (Johns bror) for at spørge om vi kunne passe han lidt til.. og det kunne vi.. weee :D

    SvarSlet