Søg i denne blog

torsdag den 12. november 2009

Movie night


I dag kom Geir med Conan, som John og jeg skal passe til søndag. Conan er en utrolig sød lille dværgpinscher som vi er så heldige at få lov at passe engang imellem. Jeg og Conan legede lidt med hans kamel-bamse som han havde taget med.
I 20-tiden kom Oda, Ane, Vanessa, Line og Mari og så skulle vi se film. Det var utrolig hyggeligt at have besøg. John var ude og spille med nogen venner så det var bare os tøser. Vi så filmen "Year One" med Jack Black.. Den var helt crazy som de fleste Jack Black film jo plejer at være.. Der var sort humor og laaaangt ude scener og den kan godt anbefales hvis man skal se en komedie film.. så som sån var den sån som sådan nogen film nu plejer at være ;)
Nu sidder jeg og hører R.E.M. og ser på de opskrifter som John og jeg skal bruge i morgen til vores juleværksted. John har, som den gode kæreste han er, gået med til at bage julekager sammen med mig og pynte lidt op.. Jeg tager jo til Danmark d. 15. december, så vi bliver nødt til at starte tidligt hvis det skal nå at blive julestemning midt i alle eksamenerne.
Nu må jeg hellere se at få gået en lille aften-luftetur med Conan :)

Year One Trailer her



2 kommentarer: