Søg i denne blog

fredag den 6. november 2009

Fredelig Fredag

I dag var på skolen omkring kl. 10.00. Jeg har indtil nu cyklet i skole, men jeg tror snart at det begynder at blive for koldt... Ihvertfald nu hvor det er begyndt at sne.. men men... den gode gamle jernhest skal nu alligevel nok få lov at køre lidt til.. ihvertfald indtil sneen ligger på bakken. Det siges jo også at være så sundt sådan noget :)
Fordi vi næsten er færdige med matematik pensumet er der ikke så meget indhold i timerne længere, og de to matematik lektioner sneglede sig lidt afsted. Bagefter besluttede jeg mig for at tage hjem. Jeg var ret kvæstet fordi jeg ikke havde sovet så godt. Har haft lidt søvnproblemer i et stykke tid nu, men jeg håber det snart bliver bedre. Da jeg kom hjem hvilede jeg mig lidt. Så kørte jeg ned i SATS og tog en spinning time. Det hjalp til at få energi niveauet op igen. Man får utrolig meget energi af at træne, og jeg har opdaget at det som regel er de dage hvor jeg træner, at jeg også sover nogenlunde ordentligt.

Senere tog vi ud til Hege og Esben. Hege havde lavet pizza som var super god. Så spillede vi et af deres nye spil som hed Age of Empires III. Det var et spil som galdt om at opdage nye verdensdele og tage magten over dem. Jeg vandt ikke spillet, men Hege vandt med 1 point over Esben, og det var lidt morsomt for det plejer altid at være Esben som vinder når vi spiller spil. Uanset så var det faktisk et meget sjovt spil og ihvertfald en rigtig hyggelig aften.

1 kommentar: