Søg i denne blog

tirsdag den 26. januar 2010

Hva kæmper vi for? SEJR!

Du skal børste dine tænder,
Hver gang du vasker hænder,
Det ikke kun på grund af,
Den grimme smag,
men det ser da fjollet ud
hvis en skønne dag,
de alle rasler af!


Hver gang man vasker hænder.. det er måske lige i overkanten... 2 gange om dagen lyder mere rimeligt.. men nu har jeg børstet tænder 2 gange hver dag hele mit liv (oi, det er mange gange!)og lige lidt har det hjulpet... Så i dag var jeg hos tandlægen for at få fikset et par huller.. Hun var utrolig flink, men hun holdt på i over en time, så til slut var jeg ganske sliten i munden.
Jeg var blevet bedøvet både i over og undermunden (og halve tungen åbenbart) så hele dagen har jeg følt mig lidt som en sen Sylvester Stalone med hængende mund.. Så egentlig helt normal ud, men det føltes bare helt forfærdeligt... Vel.. rundt 17-18 tiden sluttede bedøvelsen.. John og jeg spiste sammen, og etterpå dro jeg til Oda hvor Oda og Ane og jeg skulle hænge og se film.. Oda havde faktisk en vandpibe med frugt tobak som vi prøvede lidt..Vi skulle egentlig se film, men i dag var det jo håndboldkamp mellem Norge og Danmark så vi besluttede hellere at se den. Det var helt sykt spænende og kampen endte 24-23 til Danmark (som vandt på straffekast i sidste minuttet!) yaaay.. Hva kæmper vi for? SEJR!





Jammede lidt på Odas guitar

Ane testet ud vandpiben..Vi havde sån frukt tobak i den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar