Søg i denne blog

tirsdag den 5. januar 2010

2010 endnu et år, endnu en fest!

Skal love for at juledagene gik hurtigt, med julefrokoster, god mad og godt selskab.
Pludselig var det dagen før nytårsaften, så jeg tog hjem til far. Jeg mødte hans kæreste Helene og hendes søn Nicolai. De var hyggelige og vi fik god mad og så film. Jeg fik også set BIO1000 resultaterne, og så at jeg desværre ikke havde bestået den eksamen. Det var rigtig kedeligt, men er jo ikke så meget at gøre med det..skal jeg til omeksamen d. 14. eller 15. januar. Krydser fingrene for at det går bedre da. :)

d. 31. om dagen tog jeg en lille tur ned for at se Janus' nye lejlighed, som egentlig ikke er så "ny" længere, men man går jo glip af en del når man bor i et andet land, hehe. Den var rigtig fin, men Janus og Simon havde lidt travlt med at rydde op fordi de skulle have nytårsmiddag der om aftenen, så jeg gik hjem til far igen. Kl. 17 kom Michelle, og så spiste vi alle sammen hos far. Han havde lavet rigtig lækker mad til os. Desværre nåede Michelle og jeg ikke at få desserten fordi vi skulle være nede ved Janus kl. 20.40 så vi alle sammen kunne køre i taxi ud til festen som Janus, Simon og Tanja havde arrangeret.
Det var en kanon fest med en overdådig fællesbar, fyrværkeri og dansegulv så der blev festet til den lyse morgen!



Mig og Michelle

Forretten som far havde lavet


Først på aftenen...

Michelle, mig og Mr. Bling (Simon)
Tropisk rom!



Fri bar.

Det var noget med nogle briller...


Thomas, Theis og mig...

Janus (smuk som altid!) og mig selv


D. 1. lignede gaderne i Odense et levn fra en eller anden voldsom krig, folk slentrede afsted som zombier i deres stadig friske brandert og stank langt væk af den alkohol som deres krop endnu ikke havde nået at forbrænde. Jeg holdt mig indendøre og så tømmermands-TV, stort set bestående af de samme gamle teenage komedier som vi alle sammen har set et utal af gange... vel timerne fløj afsted og det blev efterhånden d. 2. januar.. lidt lysere end d. 1. :)

Så fik vi besøg af Monika og Richardt og vi spiste raclette mad og kom til at feste til kl. 04... det kunne vist godt mærkes på vores allerede hårdt ramte nytårs-levere...


Vi spiste raclette mad.
nom nom!
d. 3. kom far på besøg og vi spiste Curry-nam-nam (en ret som Johanne lavede... den indeholdt karry og smagte nam nam!) Bagefter kørte vi til CinemaxX, ja biografen hedder faktisk det, haha! Hvor vi så Avatar i 3D. Det var virkelig en god film. Fantastisk grafik. Jeg var helt overvældet bagefter. Det er helt sikkert en film som man skal se i biografen.


Billede fra Avatar filmen.

d. 4, dvs. igår, var vi hos mor og spise, hvor jeg mødte hendes kæreste Alex. Vi så mange af de undervandsbilleder som Alex havde taget fra mors og hans tur til Caribien. Der var masser af fine fisk, blæksprutter, muræner, hummere, krabber og koraller.

I dag skal vi spise hjemme og holde Californication marathon.. En fantastisk morsom serie med David Duchovny. I løbet af ferien har Johanne, Rasmus og jeg nået at se hele 2 sæsoner, og er nu igang med den nyeste sæson 3.

På lørdag morgen skal jeg flyve hjem til Oslo..Selvom det er lidt trist at ferien slutter så glæder jeg mig også til at komme hjem til John som jeg savner rigtig meget.. og så må jeg jo også igang med at læse på biologien... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar