Søg i denne blog

tirsdag den 12. januar 2010

Januar jul!


I dag gik John og jeg ned på NITH hvor John havde projekt, og jeg sad og pugget biologi. I dag har jeg blandt andet lavet et fylogenetisk træ over hele planteriget! Det var fint for nu er det blevet lidt mere overskueligt inde i mit hoved. :)

Da vi kom hjem så fik jeg julegaven fra John. Mine helt egne skøjter og en hockey stav. Det var en super god gave for når vi har skøjtet så har jeg måtte låne skøjterne til John som er alt for store. Nu kan vi stå sammen, og også spille lidt hockey.. hehe.. selvom jeg nok må øve mig lidt.. er ikke så stabil på isen endnu... men men.. man kan vel heller ikke bo i Norge uden at have et par skøjter.. :)

Seje skøjter i min størrelse!



Nu skal vi snart spise. Jeg har skal teste en opskrift på John.. Det er en opskrift på Lakselassange med spinat som jeg fandt i Danmark. Det dufter godt, så jeg håber at han kan lide det. Hihi.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar