Søg i denne blog

søndag den 24. januar 2010

Semesterstarts helg

I fredags var det semesterstartsfest på Blindern. Jeg dro på jentevors hos Ane og Vanessa, og det var så koseligt. Vi spillede Tekken på Xbox..Det spil har jeg ikke spillet siden jeg var lille og vi havde det på PS1, så det var utrolig morsomt.
Vi tenkte at vi skulle dra på RF-kjellern rundt 22 for vi vidste at der ville være masse folk, og at vi måtte være der tidligt for at komme ind. Desværre så var det så fyldt når vi kom, at vi ikke blev lukket ind, så vi dro hellere til SV-kjellern. Der har jeg aldrig været før, men det var sygt god stemning der, og det var jo kult. Det endte faktisk med at der var masse biologi folk der, og etterhvert kom også Are forbi SV.

Masse folk på SV..

Jentevors hos Ane og Vanessa

Vi spillede Tekken 6.. AWESOME! :D

På lørdagen kom Anders og Alex og spiste tortilla og spillede Vampire.. Vi fik også spillet lidt Ragdoll Kung Fu.. et nyt PS3 spil som John og jeg har kjøpt.
I dag skal jeg lese lidt på biologi til i morgen, og kose mig med John.
Jeg skal lige vænne mig til skole-modus igen efter juleferien, så efter den første uke med skole var det godt med lidt helg. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar