Søg i denne blog

fredag den 15. januar 2010

Ut og ake!

Igår fik jeg afprøvet min nye wok, selvom det egentlig ikke var wok mat som vi laget, men wokken funket super, og maten ble god. Jeg var dog lidt stresset da jeg jo skulle til konteeksamen næste dag (om fredagen)

Vel, i dag var jeg til konte eksamen i biologi, og det var sygt godt at få det overstået. Nu har jeg brugt hele den sidste uge siden jeg kom hjem bare på å læse, så det var godt at det var slut nu. Håber at resultatet bliver bedre denne gangen ihvertfald. :)
Da jeg kom hjem begyndte jeg at rydde og lave mat, og lidt etter kom John hjem fra skolen. Jeg lavede tunfrikadeller og kald potetsalat med bønner og flutes som vi spiste senere sammen med Anders og Alex. Etterpå gik vi ned til parken hvor jeg prøvede mit nyt fantastiske ake-brett som jeg fandt i en butik til 7,00 kr! Det fungerede vildt godt.. jeg fløj hele vejen ned av bakken, over veien og ind i noen busker på den andre siden av veien! SÅ KULT! Skulle ønske jeg var et lille barn igen :P


På altanen efter vi kom hjem. Der var snø overalt!

Julebrus i snøen!

Efter vi hadde aket litt gik vi på REMA og kjøpte en sidste julebrus inden de forsvandt helt fra butikken. Så gik vi hjem igen og spilte Vampire: The Masquerade helt indtil nu hvor alle var trætte og ikke klarte å holde øjnene oppe. Så nu vil jeg også gå og legge meg.. for en herlig dag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar