Søg i denne blog

mandag den 11. januar 2010

Stand-up show på NITH

Da var det tid for at rejse hjem til Norge, og jeg blev selvfølgelig syg med feber dagen inden. Heldigvis var det ikke så alt for slemt så turen hjem med flyet gik okay, men er dog glad for at jeg ikke skulle køre bus hjem... John hentede mig på Nationaltheateret og det var syyyygt godt at se ham igen efter næsten en hel måned i Odense :D
Det er rigtig koldt her i Oslo. I lørdags var det -24 grader.. Der er også masse sne overalt. Lejligheden er også helt vildt kold fordi der kun er en enkelt radiator og den varmer desværre ikke rigtig så meget selvom den står på maks.. Men vi tog bare dobbelt lag tøj på og nogle tæpper.. og så har vi jo også hinanden at varme os på :)
Så fik John julegave fra mig og han blev vist rigtig glad for den og så spiste vi god middag sammen og koste os med film på kvelden. I går, søndag, afprøvede vi en af mine julegaver. Det var et spil som hed Nautulis hvor man skal bygge en undervandsby og samtidig svømme rundt i et ocean med sin lille mini-ubåd og finde skatte og lede efter Atlantis. Det var rigtig sjovt, og jeg tror at det er endnu sjovere hvis man er flere end 2 spillere.



Nautilus brætspil.



John ser i sin nye bok.


I dag stod vi op tidligt på morgenen. John skulle på skolen og have projekt uke, og jeg havde aftalt at gå med ned på skolen så kunne jeg sitte der og læse på biologi. Jeg skal til omeksamen på fredag nemlig. Klokken 15.00 var der stand-up show og gratis pizza der. Det var utrolig koseligt og morsomt. Nu har vi akkurat kommet hjem og sitter under tæppet og dagen er slet ikke slut endnu. Jaja... Når man står tidligt op så er dagen meget længere og det er altid godt.. meeen jeg liker også veldig godt at sove længe. :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar