Søg i denne blog

lørdag den 30. januar 2010

Bursdagskalas Blandt Andet!

I går kveld skulle Oda, Ane og jeg vorse lidt hos mig og John. Vi skulle nemlig på bursdagsfesten til Ella fra bioklassen lidt senere. Den blev holdt på baren Fiasko.. Det er en lille brun bar som ligger tæt på Oslo City. kl. halv 20 kom John hjem, og inden vi alle dro på Fiasko spilte vi Guitar Hero, og prøvede Cranium. Det er et sån spil som er en blanding af tegn&gæt, gæt&grimasser og trivial pursuit, hvor man skal få sin makker til at gætte ting som man mimer, tegner, former i modelervoks, imiterer/parodierer, nynner/fløjter, staver.. Der er masse forskellige kategorier og det er utrolig morsomt. Rundt 23 gik vi alle til Fiasko for at fejre Ella. Det var en del folk der men vi fik da en sitteplads.. Rundt 01 havde de fleste biologi folk dratt, så John og jeg besluttede os for at gå en tur ned på Oslo bowling hvor en kompis af John jobber. De har sån fancy "neon-disco-bowling" i helgene og lounge stemning med sofaer, så kult..John og jeg fik bowle gratis! Efter en hel aften med masse folk var det koseligt å bare hænge med John, og selvom jeg egentlig er utrolig dårlig til bowling så vandt jeg med 5 poeng! YES! :D kl. 02 stenge bowlinghallen så John og jeg dro hjemover, efter en utrolig hyggelig aften.


Oda drak Guiness af det store glas.

Guitar Hero

Oda og Ane sliter med en ord-puzzle
Jeg prøver at få John til at gætte aktiviteten "bowling" ved å bare rykke på hans arme/ben/hoved uden å sige noen ting.

Biologi folk på Fiasko..

John og jeg i lounge-sofaene i neon-bowlinghallen

John som bowler.

Haha.. Skulle til å kaste.

Bowlingskoene var sygt kule!.. og de lyste som var de radioaktive!

I dag har John stått tidligt op kl. 09 for å dra til Østbanehallen og spille Magic. Jeg skal gøre lidt lektier i dag, og så tenkte jeg at gå ned dit med lidt mat til John senere..
Vi har også blitt invitert med til Metal Night på Gamla i kveld for at se 3 forskellige bands med gjengen. Har hørt lidt på Myspace, og det hørtes veldig kult ut. Så det glæder jeg mig til :D

2 kommentarer: